Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Zespół Usług Komunalnych

Główny Specjalista                                                          – Wojciech Kałczak

Kontakt:

tel. 42 211 13 19 wew. 106

Interesanci przyjmowani są w budynku „G” przy ul. Jana Pawła II 44  w godzinach pracy Spółki tj. od godziny 7.00 do 15.00.

Do zakresu zadań i kompetencji Zespołu Usług Komunalnych (ZUK) należy

Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem porządku w mieście w ramach zawartych umów oraz zleceń, w tym m.in.:

  • Współpraca ze zleceniodawcami usług,
  • Sporządzanie dokumentacji dotyczącej ewidencji czasu pracy i opis zakresu wykonywanych prac, sporządzanie zestawień potrzebnych do wystawiania faktur za wykonane usługi, sporządzanie materiałów do naliczania płac podległym pracownikom, itp.
  • Kierowanie i nadzór pracownikami na stanowiskach robotniczych,
  • Organizacja prac wraz z oceną ich zakresu w terenie,
  • Utrzymanie parków i zieleńców,
  • Wywóz nieczystości z koszy ulicznych,
  • Wywóz; trawy i liści, ziemi i piasku,
  • Wywóz nieczystości w workach,
  • Wywóz i utylizacja gałęzi,
  • Naprawa i montaż oświetlenia świątecznego na zlecenie Gminy,
  • Zimowe utrzymanie chodników,
  • Utrzymanie porządku na targowisku,
  • Zamiatanie mechaniczne ulic miasta Konstantynowa Łódzkiego,
  • Wykonywanie prac porządkowych i naprawczych na przystankach komunikacji miejskiej,
  • Wykonywanie prac porządkowych w pasach dróg gminnych,
  • Grabienie trawników,
  • Sprzątanie po wypadkach drogowych,
  • Działania  interwencyjne po burzach,
  • Prace montażowe i demontażowe,
  • Przycinanie -korekty koron drzew,
  • Rębakowania gałęzi,
  • Nadzór nad pracami warsztatu,
  • Naprawa i konserwacja floty samochodowej i innego sprzętu na zlecenie poszczególnych Wydziałów/Zespołów posiadających flotę samochodową,
  • Roboty ślusarskie i spawalnicze,
  • Realizacja robót zleconych dot. administrowanych oraz zarządzanych przez Spółkę zasobów mieszkaniowych (prace naprawcze bramy, furtki),
  • Utrzymanie czystości i porządku na terenie Spółki, w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników,
  • Obsługa targowiska wraz z poborem opłat i sporządzaniem niezbędnych sprawozdań sprzedaży,
  • Zarządzanie flotą samochodową będącą w eksploatacji Wydziału (przekazywanie danych do ubezpieczenia, przeglądy techniczne, zamawianie i rozliczanie paliwa).
  • Realizacją spraw zaopatrzeniowych w ramach Wydziału,
  • Prowadzenie polityki magazynowej w zakresie działalności Wydziału,
  • Nadzór nad terminami oraz poprawnością realizacji umów dotyczących zadań wykonywanych przez Wydział,
  • Wykonywanie innych zadań i poleceń zleconych przez Zarząd.

 

 

Banery/Logo